11/27/12

burgundy and jacquard

burgundy_turtleneck_zara_jacquard_trousers1

burgundy_turtleneck_zara_jacquard_trousers2

burgundy_turtleneck_zara_jacquard_trousers3

burgundy_turtleneck_zara_jacquard_trousers4

I'm featuring here not one but two of the trends I have previously mentioned, for the current season. Not really intentional, but these are trends I really like, so, just happens I'm wearing them.
The burgundy turtleneck is a recent find, and a good example of how to "trend-shop" in my opinion. I spent on it the equivalent of about 20usd, and even if I won't like burgundy so much next year - no big deal!
The pants are also a nice piece with not too much investment. Back in the summer I was pretty sure I'm gonna get me lots of printed, cool and crazy pants for the winter, but this is the only one I got so far. I love it and wear it lots.
Accessories wise, I'm feelin' long and delicate necklaces at the moment. Especially long. If you see something cool in this category please drop me a note..

Have a nice winter! I'm really excited that it has finally arrived to this part of the world!

בפוסט הזה נראה שאני מיישמת יותר מטרנד אחד מתוך רשימת הטרנדים הבולטים לחורף הנוכחי.
לא ממש התכוונתי, אבל זה מה שיצא, וגם כפי שניתן לראות אני בדרך כלל מיישמת בעצמי את מה שאני ממליצה וכותבת עליו. או שבעצם אני כותבת על מה שאני מעוניינת באופן אישי ליישם... הביצה והתרנגולת, לעולם לא נדע!
הגולף הזה הוא אחלה יישום לטרנד עונתי - השקעתי בו 80 ש"ח בלבד, וזו חברים, ההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם: אם אתם מאוהבים בטרנד מסוים, אך לא בטוחים שתאהבו אותו גם בעונה הבאה או מעריכים שסיכויי השרידות שלו נמוכים, תבחרו פריטים שההשקעה בהם היא נמוכה. כך, גם אם תיפרדו מהם כעבור זמן יחסית קצר, זה לא יכאב בלב ולא בכיס.
פריט נוסף שנבחר כהשקעה סבירה בטרנד הוא זוג המכנסיים הזה. אם הייתם שואלים אותי לפני כמה חודשים הייתי אומרת לכם שאני הולכת בוודאות למלא את הארון במכנסיים מהסוג הזה, אבל בינתיים נהגתי במתינות. זה האקזמפלר היחיד לטרנד המכנסיים המודפסים שרכשתי עד כה, ובינתיים זה מספיק לי. אם אאתר במכירות סוף העונה עוד זוג בעל גזרה מוצלחת ומחיר טוב, יש מצב שאצרף לו חבר.
מבחינת אקססוריז, אני כרגע "מרגישה" שרשראות עדינות יחסית ובעיקר ארוכות, אם אתם נתקלים במשהו שווה בקטגוריה הזו אנא ספרו. ומבחינת נעליים נעלי העקב הקלאסיות השחורות שאני כל כך אוהבת ממשיכות לשרת נאמנה גם החורף.

גולף בצבע בורדו פוראבר21 / burgundy turtleneck forever21
מכנסי ג'קארד זארה, זוג נהדר ניתן למצוא כאן / jacquard trousers zara, great pair on asos
שרשרת עם תליון לב אקססורייז / accessorize necklace with heart locket
נעליים אלדו / aldo pumps

תיק מלברי / mulberry hobo bag

למטה אלקסה מדגימה עוד אופציה ללבישת גולף בצבע בורדו:

alexa_chung_burgundy_turtleneck_leather_skirt
pics: here and here

Another idea of how to wear a burgundy turtleneck ,love it!