9/20/14

beauty post / מה קורה בימים אלה במגירת האיפור שלי

fashionpea_makeup_september



לא היה פה מזמן פוסט טיפוח.
בעעעע... אני שונאת את המילה טיפוח, מרגישה לי מילה של דודות ששמות על עצמן יותר מדי בושם.
בכלל, כשאני משוחחת עם חברות, למשל עם דר, שצעירה ממני בעשור אבל היא לגמרי גורו ביוטי, אחרי שאני שואלת איזו שאלה מפדחת על איפור אני תמיד דואגת להזכיר שאני בחורה לא מטופחת בעליל.

אסתטית והכל, אבל בנוגע לאיפור אני די משתרכת מאחור אחרי האישה הממוצעת ובדרך כלל לא משקיעה כמעט כסף במוצרים האלה (או שאולי משקיעה במוצרים טובים, אך לעתים רחוקות), בטח לא בהשוואה להוצאות שלי על בגדים ואקססוריז.

היי, רק לפני כמה חודשים התחלתי לעשות גבות!

ולענייננו, אני מקבלת מדי פעם שאלות לגבי מוצרי האיפור שאני משתמשת בהם אז אם החלטתי לעבור על כמה מוצרים שמככבים כעת במגירת האיפור שלי ושעוזרים לי לצאת מהבית כשאני נראית חיונית ורעננה.

1. בראש הרשימה עומד ללא ספק עפרון הגבות של מאק.
רונה מ-dress to cook חשפה אותי לפריט הזה, והאמת שאני די מכורה.
מאחר ואני מגדלת את הפוני (עדיין!) החלטתי לעשות משהו בנוגע לגבות הסוררות שבדרך כלל היו מוסתרות היטב מאחורי הרעמה. ומלבד לסדר אותן אצל בעל מקצוע, אני משתמשת בעפרון למילוי איזורים דלילים יותר בגבות והדגשת הצורה המסודרת שלהן.
העפרון מאוד קל לשימוש ומעניק תוצאה ברורה ומיידית שנראית כאילו יצאת הרגע מסידור גבות. זהירות, ממכר!


2. ליפסטיק של דיור Dior Addict
אחרי שניסיתי כל מיני ליפסטיקים של כל מיני מותגי איפור, נראה לי שהגעתי למוצר האהוב עלי, גם מבחינת מרקם וגם מבחינת הגוונים המוצעים. אני מוסיפה עוד גוון למלתחת השפתונים בערך פעם או פעמיים בשנה, בדר"כ זה פינוק שקורה כשאני נוסעת לחו"ל, כאשר הגוון הנוכחי והאהוב עלי הוא Diorkiss

3. ליפ מקסימייזר (מעבה שפתיים) Dior Addict lip maximizer
המממ... אחרי התשבוחות על הליפסטיק מגיע המוצר הזה.
אין לי שפתיים עבות מדי, ולא דקות מדי, אבל החלטתי לנסות מתוך סקרנות ומתוך העובדה שבסה"כ אני די מרוצה מהמוצרים של דיור שקניתי בעבר.
המוצר הזה מגיע במרקם של גלוס ואמור להעניק נפח ומלאות לשפתים. ממממ... לא ממש הרגשתי בשינוי מסוים במראה או בתחושה של השפתיים לאחר השימוש, ומלבד עקצוץ קטן בעת השימוש בפעמים הראשונות, לא חשתי הבדל מליפגלוס שקוף רגיל. אולי הוא מעניק תחושה רעננה ותו לא. משמש אותי כליפגלוס :)


4. לקים
אחרי שנים של איסוף לקים ויציאה מהבית עם ציפורניים בכל צבעים הקשת + התאמת (או הנגדת) הצבע לתלבושת, החלטתי שנמאס לי. מיציתי.
כמו כן, בזבוזים של 20 ש"ח על לק פה, 15 ש"ח על לק שם, הצטברו לסכומים של עשרות שקלים בחודש שהחלטתי שאני שומרת לדברים אחרים שאינם קשורים לתעשיית הלקים.
אז אחרי צום לקים של יותר מחצי שנה, החלטתי "להשקיע" בשני גוונים של שאנל, שאותם קניתי בביקור האחרון באיטליה (בחו"ל תמיד יותר קל לבזבז כסף על שטויות לא?).
יש לי יחסי אהבה שנאה עם לקים של מותגי על, שכבר ציינתי בעבר שלדעתי אין בהם שום דבר שמצדיק את מחירם הגבוה, אבל אני בכל זאת קונה מדי פעם. ולמה? כנראה שהמיתוג עובד גם עלי (hey I'm only human) ואולי בעיקר בגלל שהם כל כך יקרים זה גורם לי לקנות פחות. הרבה פחות. ועם זה אני מרגישה טוב.
הגוונים שבחרתי הם Sweet Lilac שהוא גוון לילך עדין שנראה בהיר יותר על האצבעות מאשר בבקבוק. זה מצוין כי אני מעדיפה שציפרני הידיים שלי יהיו משוחות בלק מאוד עדין, עם רמז של גוון פסטלי.

הגוון השני הוא Tapage, מעין אדום היביסקוסי עז. כי אם כבר מצברוח מרומם וציפרניים בצבע חזק ובולט, שיהיה באדום.

5. מייקאפ
אחרי כמה שנים של ניסוי וטעייה הגעתי במקרה למייקאפ במרקם שאני מאוד אוהבת ושלא גורם לעור שלי לפרוץ בהופעת חצ'קונים כתגובה לשימוש בו.
המוצר הנבחר הוא 
Radically No Surgetics Age Defying & Perfecting Foundation של ז'יבנשי. והגוון שאני משתמשת בו הוא Radiant Opal.
מעניק כיסוי טוב ואחיד בלי להיות עבה מדי או מסיכתי. ומבחינת רמת הלחות מתאים לי בול, לא שמנוני מדי ולא יבש מדי. עושה את העבודה היטב, רק חבל שהמחיר שלו די יקר בארץ, אז אני בדר"כ מחכה להנחה משמעותית או קונה בחו"ל.
במהלך הקיץ ניסיתי עוד מוצר - Chanel Les Beiges healthy glow fluid. סוג של מייקאפ שאמור לאזן את הגוון של העור ולהעניק לו ברק וזוהר בריא. המרקם שלו שונה מאוד מהמייקאפ של ז'יבנשי: מדובר במייקאפ קטיפתי, שנותן מראה dewy (לא יודעת איזו מילה בעברית יכולה להיות תרגום טוב).
אני די מרוצה ממנו וחושבת שהוא תוספת טובה שמוסיפה גיוון לארסנל האיפור הנוכחי שלי. לא משתמשת בו על בסיס יומי אבל בהחלט נהנית לגוון איתו מפעם לפעם. הערה: לדעתי פחות יתאים לבעלות עור שנוטה לשמנוניות.


6. בושם
יש לי כמה בשמים שאני משתמשת בהם ברוטציה ובכל כמה חודשים "נתקעת" על בושם אחר. כעת הנבחר הוא הוא או דה טואלט של ל'אוקסיטן בריח ורבנה. בעלי קנה אותו לעצמו בכלל, אבל די מהר תפסתי טרמפ וכעת כל הבית נהנה להתבשם בריח הלימוני, המרענן והיוניסקסי הזה.

זהו דו"ח הטיפוח לעת עתה.
תהנו מהשבת, ושבוע טוב שיהיה :)